Τα τελευταία δεδομένα από όσα έχουν καταγράψει τόσο οι κάμερες τεχνητής νοημοσύνης όσο και αυτές της περιφέρειας Αττικής παρουσίασε το πρωί της Τρίτης ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου.10.000 παραβιάσεις του κόκκινου σηματοδότη».μέσα στο 2026 να μπουν πάνω από 2.000 κάμερες».
Πηγή: newsbomb.gr
