Με ιδιαίτερο ενδιαφέρον πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί η επίσκεψη του Δημάρχου Τυρνάβου Στέλιου Τσικριτσή στο Γυμνάσιο Αμπελώνα, όπου στο πλαίσιο των δράσεων επαγγελματικού προσανατολισμού, είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τους μαθητές της Γ’ τάξης για τον ρόλο της Τοπικής Διοίκησης και την πραγματικότητα του αγροτικού επαγγέλματος.
ΤΙ ΝΕΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ
Το πρωτότυπο άρθρο https://tinealarissa.gr/2026/04/03/ο-δήμαρχος-τυρνάβου-στο-γυμνάσιο-αμπε/ ανήκει στο Λάρισα Archives – Τι νέα Λάρισα .
