Σε κατάμεστο Δημοτικό Θέατρο Τυρνάβου «ΜΑΞΙΜ» πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Παρασκευής 26 Δεκεμβρίου η Χριστουγεννιάτικη Συναυλία της Φιλαρμονικής του Δήμου Τυρνάβου και των μουσικών εργαστηρίων, σε ένα ιδιαίτερα ζεστό και συγκινητικό κλίμα. 

Το πρωτότυπο άρθρο https://www.larisanew.gr/me-megali-epitychia-i-christougenniatiki-synavlia-kai-i-drasi-mazi-charizoume-chamogela-ston-tyrnavo/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=me-megali-epitychia-i-christougenniatiki-synavlia-kai-i-drasi-mazi-charizoume-chamogela-ston-tyrnavo ανήκει στο ΑΠΟ ΛΑΡΙΣΑ – LarisaNew .
