Λίγες ημέρες πριν τα Χριστούγεννα, το Σάββατο 20 Δεκεμβρίου, ο Σύλλογος «Ελληνική Παράδοση Άργους» γιόρτασε το Δωδεκαήμερο με τη χριστουγεννιάτικη παράσταση με τίτλο «Απόψε καλαντίζουμε, Χριστόψωμο στολίζουμε».



Το πρωτότυπο άρθρο https://argolika.gr/2025/12/26/parastasi-ellinikis-paradosis-sto-argos/ ανήκει στο ΑΡΓΟΛΙΚΑ .
