Ο Δήμος Άργους-Μυκηνών διοργανώνει χριστουγεννιάτικη συναυλία με την ορχήστρα δωματίου “OPUS”. Ερμηνεύει η σοπράνο της Εθνικής Λυρικής Σκηνής Βάσια Ζαχαροπούλου. Θα γίνει τη Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου, στις 8μμ, στην αίθουσα “Μέγας Αλέξανδρος” στο Άργος.
Το πρωτότυπο άρθρο https://argolika.gr/2025/12/21/xristoygenniatiki-synavlia-sto-argos/ ανήκει στο ΑΡΓΟΛΙΚΑ .
