Σε βαθειά κατανυκτική ατμόσφαιρα, τελέστηκε το απόγευμα της Κυριακής της Τυρινής, 22 Φεβρουαρίου, στον Ιερό Καθεδρικό Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου, στο Σύδνεϊ, ο Α’ Κατανυκτικός Εσπερινός της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαρακοστής, ο επονομαζόμενος Εσπερινός της Συγχωρήσεως.











Το πρωτότυπο άρθρο https://neoskosmos.com/el/2026/02/23/news/community/o-esperinos-tis-sygchoriseos-sto-sidnei/ ανήκει στο Παροικια – Neos Kosmos .
