Την Κυριακή του Πάσχα, 12 Απριλίου, μέσα στο κλίμα της αναστάσιμης χαράς, τελέστηκε με τη δέουσα λαμπρότητα και ιεροπρέπεια ο Εσπερινός της Αγάπης στον Ιερό Καθεδρικό Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στο Σίδνεϊ.





Λιγότερο από 1 λεπτό
Διάρκεια άρθρου:
Λεπτά
Την Κυριακή του Πάσχα, 12 Απριλίου, μέσα στο κλίμα της αναστάσιμης χαράς, τελέστηκε με τη δέουσα λαμπρότητα και ιεροπρέπεια ο Εσπερινός της Αγάπης στον Ιερό Καθεδρικό Ναό του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου στο Σίδνεϊ.





Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Παροικια – Neos Kosmos .
