Την Τετάρτη 22 Απριλίου, όπως κάθε χρόνο άλλωστε, η Ένωση Ποντίων ν. Κιλκίς «Οι Αργοναύτες» συμμετέσχε στον Μέγα Αναστάσιμο Πανηγυρικό Εσπερινό επί τη εορτή της Ιεράς Μονής Αγίου Γεωργίου, στο Λόφο Κιλκίς.

Την Τετάρτη 22 Απριλίου, όπως κάθε χρόνο άλλωστε, η Ένωση Ποντίων ν. Κιλκίς «Οι Αργοναύτες» συμμετέσχε στον Μέγα Αναστάσιμο Πανηγυρικό Εσπερινό επί τη εορτή της Ιεράς Μονής Αγίου Γεωργίου, στο Λόφο Κιλκίς.
