Συνεχίζονται τα σεμινάρια κατάρτισης του προσωπικού του Δήμου Ρεθύμνης, στο πλαίσιο του προγράμματος εκπαίδευσης ασφάλειας και υγείας των εργαζομένων.εργαζόμενους του Τμήματος Παιδείας Δήμου Ρεθύμνης.συμβολή τους στην εκπαίδευση των εργαζομένων του Δήμου Ρεθύμνης“, καταλήγει η σχετική ανακοίνωση του δήμου.
Λιγότερο από 1 λεπτό
Διάρκεια άρθρου:
Λεπτά
Συνεχίζονται τα σεμινάρια κατάρτισης του προσωπικού του Δήμου Ρεθύμνης, στο πλαίσιο του προγράμματος εκπαίδευσης ασφάλειας και υγείας των εργαζομένων.εργαζόμενους του Τμήματος Παιδείας Δήμου Ρεθύμνης.συμβολή τους στην εκπαίδευση των εργαζομένων του Δήμου Ρεθύμνης“, καταλήγει η σχετική ανακοίνωση του δήμου.
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Ρέθυμνο – RethNea.gr .
