Θεσσαλονίκη: Σε πιλοτική 24ωρη λειτουργία τίθεται σήμερα, Σάββατο, το Μετρό της Θεσσαλονίκης για δεύτερη φορά, με στόχο την ασφαλή μετακίνηση στην πόλη, τις ημέρες των γιορτών.