Skip to content
Λιγότερο από 1 λεπτό Διάρκεια άρθρου: Λεπτά

Νέο Διοικητικό Σχήμα στο Δήμο Δέλτα: Στόχος η Αποτελεσματικότητα και η Βελτίωση των Υπηρεσιών

Η δήμαρχος Δέλτα, Γερακίνα Μπισμπινά, ανακοίνωσε το νέο διοικητικό σχήμα του δήμου, το οποίο θα ισχύει έως τις 31 Δεκεμβρίου 2026. Στόχος της Δημοτικής Αρχής είναι η αξιοποίηση όλων των στελεχών με γνώμονα την αποτελεσματικότητα, τη βελτίωση των υπηρεσιών και την αναβάθμιση της καθημερινότητας των πολιτών.

Η δήμαρχος τόνισε ότι κανείς δεν θεωρείται μόνιμος στη θέση του, καθώς όλοι κρίνονται από το έργο και τα αποτελέσματα που προσφέρουν στους δημότες.

Νέα διοικητική δομή δήμου Δέλτα:

Το πρωτότυπο άρθρο https://thesstoday.gr/%CE%BD%CE%AD%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CF%87%CE%AE%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%AE%CE%BC%CE%BF-%CE%B4%CE%AD%CE%BB%CF%84%CE%B1-%CF%83%CF%84/ ανήκει στο Θεσσαλονίκη Archives – Thesstoday .