Θεσσαλονίκη: Τα Ενοριακά Συσσίτια και τις Τράπεζες Τροφίμων των Αγίων Πάντων και του Αγίου Νικολάου Ξηροκρήνης, της Ιεράς Μητροπόλεως Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως, επισκέφτηκε σήμερα ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Στέλιος Αγγελούδης, συνοδευόμενος από τον Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής, Αλληλεγγύης και Πρόνοιας, Ευθύμιο Χατζηθεόκλητο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
