Στην τελετή έναρξης του 42ου Συνεδρίου της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών, που πραγματοποιήθηκε στην Ερέτρια, παρευρέθηκε χθες το απόγευμα ο Βουλευτής Εύβοιας Θανάσης Ζεμπίλης
Λιγότερο από 1 λεπτό
Διάρκεια άρθρου:
Λεπτά
Στην τελετή έναρξης του 42ου Συνεδρίου της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών, που πραγματοποιήθηκε στην Ερέτρια, παρευρέθηκε χθες το απόγευμα ο Βουλευτής Εύβοιας Θανάσης Ζεμπίλης
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Ειδήσεις Εύβοια | eVima | Ειδήσεις Εύβοια .
