Μια νέα σελίδα ανοίγει για το Αλιβέρι: το κτίριο του πρώην Ειρηνοδικείου παραδόθηκε επισήμως στον Δήμο Κύμης – Αλιβερίου, σηματοδοτώντας την αξιοποίηση ενός σημαντικού δημόσιου ακινήτου που μέχρι σήμερα παρέμενε ανεκμετάλλευτο.
Λιγότερο από 1 λεπτό
Διάρκεια άρθρου:
Λεπτά
Μια νέα σελίδα ανοίγει για το Αλιβέρι: το κτίριο του πρώην Ειρηνοδικείου παραδόθηκε επισήμως στον Δήμο Κύμης – Αλιβερίου, σηματοδοτώντας την αξιοποίηση ενός σημαντικού δημόσιου ακινήτου που μέχρι σήμερα παρέμενε ανεκμετάλλευτο.
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Ειδήσεις Εύβοια | eVima | Ειδήσεις Εύβοια .
