Ο Μορφωτικός Εκπολιτιστικός Σύλλογος Προδρομίου συμμετείχε στο κάλεσμα του Πολιτιστικού Συλλόγου Βερενίκης σήμερα, Κυριακή το πρωί, στην πλατεία του χωριού της Βερενίκης, όπου πραγματοποιήθηκε χριστουγεννιάτικη εκδήλωση για τους κατοίκους της κοινότητας.

