Την Παρασκευή 17 Απριλίου ο Γυμναστικός Σύλλογος Γρεβενών γιόρτασε την κατάκτηση του πρωταθλήματος της ένωσης βόλεϊ Μακεδονίας. Ακολουθεί η ανακοίνωση του Δημάρχου Γρεβενών κ. Κυριάκου Ταταρίδη:
Το πρωτότυπο άρθρο https://grevenamedia.gr/%CE%B3%CF%85%CE%BC%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%83%CF%8D%CE%BB%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%B3%CF%81%CE%B5%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CF%8E%CE%BD-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%AC/ ανήκει στο Γρεβενά – Grevenamedia.gr – 24 ώρες Τοπικές ειδήσεις Δυτ Μακεδονίας .
