Ο Πρόεδρος και τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής Εκλογικής Περιφέρειας (ΔΕΕΠ) Αιτωλοακαρνανίας της Νέας Δημοκρατίας με ανακοίνωση εκφράζουν τις θερμότερες και πιο ειλικρινείς ευχαριστίες, προς «όλους όσους τίμησαν με την παρουσία τους την επιτυχημένη εκδήλωση κοπής της Πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτάς».
Λιγότερο από 1 λεπτό
Διάρκεια άρθρου:
Λεπτά
Ο Πρόεδρος και τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής Εκλογικής Περιφέρειας (ΔΕΕΠ) Αιτωλοακαρνανίας της Νέας Δημοκρατίας με ανακοίνωση εκφράζουν τις θερμότερες και πιο ειλικρινείς ευχαριστίες, προς «όλους όσους τίμησαν με την παρουσία τους την επιτυχημένη εκδήλωση κοπής της Πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτάς».
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Αιτωλοακαρνανία – AgrinioNews .
