Υστερα από ένα διάστημα απουσίας λόγω εγκυμοσύνης, η Κατερίνα Ζαφειράκη επέστρεψε στις προπονήσεις για να βοηθήσει τον ΝΟ Πατρών στον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος WPL Γυναικών, όπως επισήμανε μιλώντας στο pisina.net
Το πρωτότυπο άρθρο https://pelop.gr/k-zafeiraki-niotho-xana-gemati-mesa-sto-nero/ ανήκει στο Ειδήσεις και νέα τώρα – Πάτρα Ελλάδα – Pelop.gr .
