Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δράσεις «Εβδομάδες Οδικής Ασφάλειας»: Περισσότερη εκπαίδευση, περισσότερη πρόληψη, περισσότερη ασφάλεια.
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ολοκλήρωσε με επιτυχία τις δράσεις «Εβδομάδες Οδικής Ασφάλειας»: Περισσότερη εκπαίδευση, περισσότερη πρόληψη, περισσότερη ασφάλεια.