Την ανανέωση της θητείας των Αντιδημάρχων του Δήμου Παγγαίου για το 2026 ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Παγγαίου Φίλιππος Αναστασιάδης, στο πλαίσιο της ομαλής λειτουργίας του Δήμου και της συνέχισης των δράσεων που περιλαμβάνει το διοικητικό και αναπτυξιακό πρόγραμμα της Δημοτικής Αρχής.
Το πρωτότυπο άρθρο https://www.enanews.gr/dimos-pangaiou-ananeosi-thiteias-antidimarchon-gia-to-2026/ ανήκει στο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ Archives | ENA News Portal .
