Τη Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2025, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ τάξης του σχολείου μας, επισκέφθηκαν το ΚΑΠΗ της πόλης , μεταφέροντας χαμόγελα, ζεστασιά και το αληθινό νόημα των Χριστουγέννων.Συμμετέχοντες/ουσες εκπαιδευτικοί: Παναγιώτου Μιχάλης
Ψύρρα Άρτεμις
Γκιάτα Βασιλική
Χασιώτη Γεωργία
Σπυροπούλου Παρασκευή
Ντόβα Βανέσσα

Ακολουθήστε το tameteora.gr Κάνε like στη σελίδα μας στο Ακολούθησε μας στο Ακολούθησε μας στο Ακολούθησε μας στο
