Σε μια πολύ όμορφη και σεμνή εκδήλωση, το Σωματείο Ιεροψαλτών Ν. Τρικάλων “Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός”, πραγματοποίησε την ετήσια κοπή της αγιοβασιλόπιτάς του το πρωί της Κυριακής, στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Τρικάλων.
Λιγότερο από 1 λεπτό
Διάρκεια άρθρου:
Λεπτά
Σε μια πολύ όμορφη και σεμνή εκδήλωση, το Σωματείο Ιεροψαλτών Ν. Τρικάλων “Άγιος Ιωάννης ο Δαμασκηνός”, πραγματοποίησε την ετήσια κοπή της αγιοβασιλόπιτάς του το πρωί της Κυριακής, στη Λέσχη Αξιωματικών Φρουράς Τρικάλων.
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Τοπικά – Θεσσαλικά – trikalaIN .
