Σε ζεστό και συναδελφικό κλίμα πραγματοποιήθηκε και φέτος η κοπή της αγιοβασιλιάτικης πίτας της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Εύβοιας, στην έδρα της Διεύθυνσης Αστυνομίας Εύβοιας.
Λιγότερο από 1 λεπτό
Διάρκεια άρθρου:
Λεπτά
Σε ζεστό και συναδελφικό κλίμα πραγματοποιήθηκε και φέτος η κοπή της αγιοβασιλιάτικης πίτας της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Εύβοιας, στην έδρα της Διεύθυνσης Αστυνομίας Εύβοιας.
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Archives – STEREA NEWS .
