Στο Μεσολόγγι βρέθηκε ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης που συμμετείχε στους εορτασμούς για τη συμπλήρωση 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο των Ελεύθερων Πολιορκημένων.Κρατάμε τη φλόγα αναμμένη.
Το πρωτότυπο άρθρο https://www.agrinionews.gr/n-farmakis-kratame-ti-floga-anammeni-na-zei-to-mesolongi-na-zei-i-ellada/ ανήκει στο Αιτωλοακαρνανία – AgrinioNews .
