Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης πραγματοποιήθηκε στην οδό Αρέθα συγκέντρωση για τη συμπλήρωση ενός έτους από το τραγικό τροχαίο που στοίχισε τη ζωή στον Γιάννη Στεργίου και τον Γιώργο Παπαδόπουλο. Η μητέρα του Γιάννη, η οποία οργάνωσε την κινητοποίηση, απηύθυνε δριμύ κατηγορώ κατά του εμπλεκόμενου οδηγού, ζητώντας την άμεση απόδοση δικαιοσύνης και την τιμωρία του για τον θάνατο των δύο νέων.
Το πρωτότυπο άρθρο https://ioniantv.gr/dikaiosyni-zita-i-mitera-tou-gianni-apo-tin-patra-gia-to-troxaio-stin-odo-aretha/ ανήκει στο Ειδήσεις – Ionian TV .
