Με το σαφές μήνυμα ότι ο Δήμος Καλαβρύτων θα συνεχίσει με κάθε τρόπο να διεκδικεί την κανονική και ασφαλή λειτουργία του Οδοντωτού, την ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό της γραμμής, ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης η πρώτη από μια σειρά εκδηλώσεων και επετειακών δράσεων για τα 130 χρόνια απ’ το πρώτο δρομολόγιο του Οδοντωτού.
Λιγότερο από 1 λεπτό
Διάρκεια άρθρου:
Λεπτά
Με το σαφές μήνυμα ότι ο Δήμος Καλαβρύτων θα συνεχίσει με κάθε τρόπο να διεκδικεί την κανονική και ασφαλή λειτουργία του Οδοντωτού, την ανάπτυξη και τον εκσυγχρονισμό της γραμμής, ολοκληρώθηκε το μεσημέρι της Τρίτης η πρώτη από μια σειρά εκδηλώσεων και επετειακών δράσεων για τα 130 χρόνια απ’ το πρώτο δρομολόγιο του Οδοντωτού.
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Ειδήσεις και νέα τώρα – Πάτρα Ελλάδα – Pelop.gr .
