Η Εθνική Οδός Αθηνών – Θεσσαλονίκης γέμισε μοτοσικλέτες.
«Μόνοι» ή «διπλοί» πάνω στις μηχανές τους κορνάροντας ξεκίνησαν λίγο μετά τις 10 τη διαδρομή τους προς το σημείο της τραγωδίας, η οποία εκτιμάται ότι θα διαρκέσει περίπου δύο ώρες και πραγματοποιείται με τη συνοδεία περιπολικών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
