Σε ένα ιδιαίτερα ζεστό και συναδελφικό κλίμα, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2026, στην αίθουσα «Ανδρομέδα», η εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Συλλόγου μας.
Λιγότερο από 1 λεπτό
Διάρκεια άρθρου:
Λεπτά
Σε ένα ιδιαίτερα ζεστό και συναδελφικό κλίμα, πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2026, στην αίθουσα «Ανδρομέδα», η εκδήλωση κοπής της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Συλλόγου μας.
Το πρωτότυπο άρθρο ανήκει στο Τοπικά – Θεσσαλικά – trikalaIN .
