Στο πλαίσιο της ιερής και κατανυκτικής περιόδου της προσμονής της Γεννήσεως του Κυρίου και Σωτήρος μας Ιησού Χριστού, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μας κ. Ιερώνυμος δέχθηκε στο Επισκοπείο της Ιεράς Μητροπόλεως τις εόρτιες ευχές των πιστών, μέσα σε κλίμα πνευματικής χαράς και εκκλησιαστικής ευπρέπειας.
kosmoslarissa.gr
