Πολιτιστικοί Σύλλογοι του Δήμου Αγρινίου πήραν τη… «σκυτάλη» από το πολύχρωμο γαϊτανάκι και το απόγευμα της Παρασκευής (20/2) «πλημμύρισαν» πεζόδρομους της πόλης για ένα αποκριάτικο ξεφάντωμα.
Το πρωτότυπο άρθρο https://www.agrinionews.gr/oi-boules-to-erixan-sto-glenti-sto-kentro-tou-agriniou/ ανήκει στο Αιτωλοακαρνανία – AgrinioNews .
