«Αγαπητοί φίλοι, συμπατριώτες μου,
Η οικογένειά μου και εγώ σας ευχόμαστε Χριστούγεννα γεμάτα αγάπη, υγεία και όμορφες στιγμές με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.
Με τιμή,
Ευάγγελος Ασβέστας
Δημοτικός Σύμβουλος Λέρου
«Αγαπητοί φίλοι, συμπατριώτες μου,
Η οικογένειά μου και εγώ σας ευχόμαστε Χριστούγεννα γεμάτα αγάπη, υγεία και όμορφες στιγμές με τα αγαπημένα σας πρόσωπα.
Με τιμή,
Ευάγγελος Ασβέστας
Δημοτικός Σύμβουλος Λέρου